AZCD Group QSC



Şirkət haqqında:

«AZCD Group" QSC 03.10.2019-cu ildə təsis edilmiş və Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən 02.12.2019-cu il tarixində verilmiş Lisenziya əsasında, tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti quraşdırma və eləcə də təmir işlərini həyata keçirməkdədir.

Əlaqə vasitələri:




Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis

Vəzifə funksiyaları:

  • Əsas sənədlərin (fakturalar, göndərişlər, aktlar, müqavilələr və s.) düzgünlüyünün və tamlığının yoxlanması;
  • Sənədlərin daxili siyasətə və qanunvericiliyə uyğunluğunun təmin edilməsi;
  • Təsdiqlənmiş büdcələrin icrasının monitorinqi;
  • Büdcə pozuntularının təhlili və rəhbərliyə tövsiyələrin hazırlanması;
  • Əməliyyatların daxili qaydalara və qanunlara uyğunluğunun qiymətləndirilməsi;
  • Mühasibat uçotunda əməliyyatların düzgün əks olunmasına nəzarət;
  • Müxtəlif şöbələrin fəaliyyətinin yoxlanılması və daxili auditlərin təşkili;
  • Yoxlama nəticələri üzrə hesabatların hazırlanması və aşkar olunan nöqsanların aradan qaldırılmasına nəzarət;
  • Məlumat mübadiləsinin əlaqələndirilməsi və şəffaflığın təmin edilməsi;
  • İşçilərə daxili nəzarət məsələləri üzrə məsləhətlərin verilməsi;
  • Daxili siyasətlərin, qaydaların və təlimatların hazırlanması, yenilənməsi və tətbiqi;
  • İşçilərin daxili nəzarət sahəsində təlimlərinin keçirilməsi;
  • Maliyyə və vergi hesabatlarının düzgünlüyünün yoxlanması;
  • Xarici yoxlamalar və auditlər üçün sənədlərin hazırlanmasında iştirak;
  • Maliyyə və əməliyyat risklərinin müəyyən edilməsi;
  • Risklərin azaldılması üçün tədbirlərin hazırlanması və tətbiqi;
  • Biznes proseslərində zəif məqamların aşkar edilməsi;
  • Effektivliyin və təhlükəsizliyin artırılması üçün təkliflərin verilməsi;

Tələblər:

  • Maliyyə, Mühasibatlıq, Biznesin İdarəedilməsi və ya əlaqəli sahə üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • Daxili audit, risklərin idarə edilməsi və ya daxili nəzarət işində ən azı 1-2 il iş təcrübəsi;
  • Audit metodologiyaları və daxili nəzarət işləri üzrə biliklər;
  • Maliyyə təhlili, risk qiymətləndirilməsi və uyğunluq yoxlamaları üzrə bacarıqlar;
  • Maliyyə uzlaşmaları və anbar yoxlamaları üzrə təcrübə;
  • Problem həll etmə, analitik və araşdırma bacarıqları;
  • Aşkar olunanları və müvafiq tövsiyələri rəhbərliyə effektiv şəkildə çatdırmaq bacarığı;
  • Diqqətcil yanaşma və yüksək etik standartlar;
  • Microsoft Office proqramlarında (Excel, Word, PowerPoint) yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Dil bilikləri : Azərbaycan dili sərbəst, Rus dili sərbəst, İngilis dili arzuolunan.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis” yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələrini xahiş edirik.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AZCD Group QSC



Şirkət haqqında:

«AZCD Group" QSC 03.10.2019-cu ildə təsis edilmiş və Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən 02.12.2019-cu il tarixində verilmiş Lisenziya əsasında, tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti quraşdırma və eləcə də təmir işlərini həyata keçirməkdədir.

Əlaqə vasitələri:




Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis

Vəzifə funksiyaları:

  • Əsas sənədlərin (fakturalar, göndərişlər, aktlar, müqavilələr və s.) düzgünlüyünün və tamlığının yoxlanması;
  • Sənədlərin daxili siyasətə və qanunvericiliyə uyğunluğunun təmin edilməsi;
  • Təsdiqlənmiş büdcələrin icrasının monitorinqi;
  • Büdcə pozuntularının təhlili və rəhbərliyə tövsiyələrin hazırlanması;
  • Əməliyyatların daxili qaydalara və qanunlara uyğunluğunun qiymətləndirilməsi;
  • Mühasibat uçotunda əməliyyatların düzgün əks olunmasına nəzarət;
  • Müxtəlif şöbələrin fəaliyyətinin yoxlanılması və daxili auditlərin təşkili;
  • Yoxlama nəticələri üzrə hesabatların hazırlanması və aşkar olunan nöqsanların aradan qaldırılmasına nəzarət;
  • Məlumat mübadiləsinin əlaqələndirilməsi və şəffaflığın təmin edilməsi;
  • İşçilərə daxili nəzarət məsələləri üzrə məsləhətlərin verilməsi;
  • Daxili siyasətlərin, qaydaların və təlimatların hazırlanması, yenilənməsi və tətbiqi;
  • İşçilərin daxili nəzarət sahəsində təlimlərinin keçirilməsi;
  • Maliyyə və vergi hesabatlarının düzgünlüyünün yoxlanması;
  • Xarici yoxlamalar və auditlər üçün sənədlərin hazırlanmasında iştirak;
  • Maliyyə və əməliyyat risklərinin müəyyən edilməsi;
  • Risklərin azaldılması üçün tədbirlərin hazırlanması və tətbiqi;
  • Biznes proseslərində zəif məqamların aşkar edilməsi;
  • Effektivliyin və təhlükəsizliyin artırılması üçün təkliflərin verilməsi;

Tələblər:

  • Maliyyə, Mühasibatlıq, Biznesin İdarəedilməsi və ya əlaqəli sahə üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • Daxili audit, risklərin idarə edilməsi və ya daxili nəzarət işində ən azı 1-2 il iş təcrübəsi;
  • Audit metodologiyaları və daxili nəzarət işləri üzrə biliklər;
  • Maliyyə təhlili, risk qiymətləndirilməsi və uyğunluq yoxlamaları üzrə bacarıqlar;
  • Maliyyə uzlaşmaları və anbar yoxlamaları üzrə təcrübə;
  • Problem həll etmə, analitik və araşdırma bacarıqları;
  • Aşkar olunanları və müvafiq tövsiyələri rəhbərliyə effektiv şəkildə çatdırmaq bacarığı;
  • Diqqətcil yanaşma və yüksək etik standartlar;
  • Microsoft Office proqramlarında (Excel, Word, PowerPoint) yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Dil bilikləri : Azərbaycan dili sərbəst, Rus dili sərbəst, İngilis dili arzuolunan.

İş şərtləri:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis” yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələrini xahiş edirik.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap