Çağrı mərkəzi şöbəsinin operatoru
İş yeri: İcbari Sığorta Bürosu
İş yeri: Bakı.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Operator müraciət edənlərə telefon üzərindən texniki məsələləri həll etməkdə, qanunvericiliyin tələbini izah etməkdə, hər hansı məhsul və ya xidmət haqqında məlumat verməkdə kömək etmək.
- Səlahiyyəti cərcivəsində işini planlaşdırıb, bütün vəzifə funksiyalarını və rəhbərliyin tapşırıqlarını peşəkarlıqla həyata keçirtmək, Büroya müraciət edənləri xidmətlərlə əlaqədar dolğun məlumatlandırmaq;
- Əmək funksiyalarının sürətli və keyfiyyətli yertinə yetirir, hər bir müraciət edən şəxsə fərdi yanaşıb, onları diqqətlə dinləyib, problemlərin həll edilməsi üçün onlara köməklik etmə;
- Əmək fəaliyyəti ilə bağlı muvafiq hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
- Müraciət edən şəxsləri aidiyyəti üzrə şöbənin işçilərinə yönəltmək;
- İşinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə şöbə rəisinə təkliflər vermək;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis)
- Kompüter bilikləri: MS Excel, MS Word (əla);
Namizədlər (subject) yerinə vəzifənin adını qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.