GL ASC



Şirkət haqqında:

2016-cı ildən fəaliyyətə başlayan “GL” ASC müştərilərə “Sizin Lombard” brendi ilə çevik və keyfiyyətli xidmət göstərir. Bakı şəhəri və Respublikamızın bölgələrində 53 filial şəbəkəsi ilə müştərilərə daha yaxın və əlçatan olmaqla qızıl girovu əsasında sərfəli kredit əldə etməkdə geniş imkanlar yaradır.


Şirkətimizin prioritet məqsədlərindən biri də işçi heyətimizi gələcək uğurların təməli olan kapital kimi qiymətləndirməkdir.


İnsan kapitalının inkişafı, insan resurslarının idarə edilməsində çevik və müasir metodların tətbiqi, kollektiv arasında motivasiyanın yüksəldilməsi, bilik və bacarıqların artırılması yönündə müxtəlif layihələrdə iştirak, performans dəyərləndirməsi, keyfiyyətli iş mühitinin yaradılması prioritet məqsədlərimizdəndir.

Əlaqə vasitələri:




Çağrı Mərkəzi üçün Rəhbər (Manager)

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Çağrı Mərkəzinin gündəlik fəaliyyətinin effektiv və səmərəli idarə olunması;
  • Müştəri xidmətləri strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi, müştəri məmnuniyyətinin davamlı artırılması;
  • Çağrıların idarə olunması proseslərinin (daxil olan və çıxan zənglər, şikayətlərin cavablandırılması, sorğuların emalı və s.) təşkili və təkmilləşdirilməsi;
  • Komandanın idarə olunması, işçilərin inkişafı, motivasiyası və performansının qiymətləndirilməsi;
  • Əsas performans göstəricilərinin (KPI) müəyyənləşdirilməsi, izlənməsi və məqsədlərə nail olunmasına nəzarət;
  • Müştəri müraciətlərinin və şikayətlərinin analizi, təhlil əsasında inkişaf planlarının hazırlanması;
  • Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
  • Çağrı Mərkəzi proseslərinin avtomatlaşdırılması, innovativ həllərin tətbiqi üçün təşəbbüslərin irəli sürülməsi;
  • Digər struktur bölmələrlə effektiv əməkdaşlığın təmin edilməsi.

Tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə azı 2-3 il rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi (çağrı mərkəzi rəhbərliyi və ya müştəri xidməti idarəetməsi sahəsində təcrübə üstünlükdür);
  • Ali təhsil (biznesin idarə edilməsi, marketinq, iqtisadiyyat, menecment və ya digər uyğun ixtisaslar üzrə);
  • Güclü liderlik və komanda idarəetmə bacarığı;
  • Strateji düşüncə, qərarvermə və problem həll etmə bacarığı;
  • Yüksək kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
  • Müştəri yönümlü yanaşma və xidmət keyfiyyətinə xüsusi diqqət;
  • Analitik təhlil aparmaq və hesabatlar hazırlamaq bacarığı;
  • MS Office proqramları və çağrı mərkəzi proqram təminatları ilə işləmə bacarığı.

Təklif etdiklərimiz:

  • Rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı;
  • Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanı;
  • Dinamik və dəstəkləyici iş mühiti.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini “Çağrı Mərkəzi Rəhbəri” başlığı ilə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Əlaqə nömrəsi: 0502481000

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



GL ASC



Şirkət haqqında:

2016-cı ildən fəaliyyətə başlayan “GL” ASC müştərilərə “Sizin Lombard” brendi ilə çevik və keyfiyyətli xidmət göstərir. Bakı şəhəri və Respublikamızın bölgələrində 53 filial şəbəkəsi ilə müştərilərə daha yaxın və əlçatan olmaqla qızıl girovu əsasında sərfəli kredit əldə etməkdə geniş imkanlar yaradır.


Şirkətimizin prioritet məqsədlərindən biri də işçi heyətimizi gələcək uğurların təməli olan kapital kimi qiymətləndirməkdir.


İnsan kapitalının inkişafı, insan resurslarının idarə edilməsində çevik və müasir metodların tətbiqi, kollektiv arasında motivasiyanın yüksəldilməsi, bilik və bacarıqların artırılması yönündə müxtəlif layihələrdə iştirak, performans dəyərləndirməsi, keyfiyyətli iş mühitinin yaradılması prioritet məqsədlərimizdəndir.

Əlaqə vasitələri:




Çağrı Mərkəzi üçün Rəhbər (Manager)

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Çağrı Mərkəzinin gündəlik fəaliyyətinin effektiv və səmərəli idarə olunması;
  • Müştəri xidmətləri strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi, müştəri məmnuniyyətinin davamlı artırılması;
  • Çağrıların idarə olunması proseslərinin (daxil olan və çıxan zənglər, şikayətlərin cavablandırılması, sorğuların emalı və s.) təşkili və təkmilləşdirilməsi;
  • Komandanın idarə olunması, işçilərin inkişafı, motivasiyası və performansının qiymətləndirilməsi;
  • Əsas performans göstəricilərinin (KPI) müəyyənləşdirilməsi, izlənməsi və məqsədlərə nail olunmasına nəzarət;
  • Müştəri müraciətlərinin və şikayətlərinin analizi, təhlil əsasında inkişaf planlarının hazırlanması;
  • Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
  • Çağrı Mərkəzi proseslərinin avtomatlaşdırılması, innovativ həllərin tətbiqi üçün təşəbbüslərin irəli sürülməsi;
  • Digər struktur bölmələrlə effektiv əməkdaşlığın təmin edilməsi.

Tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə azı 2-3 il rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi (çağrı mərkəzi rəhbərliyi və ya müştəri xidməti idarəetməsi sahəsində təcrübə üstünlükdür);
  • Ali təhsil (biznesin idarə edilməsi, marketinq, iqtisadiyyat, menecment və ya digər uyğun ixtisaslar üzrə);
  • Güclü liderlik və komanda idarəetmə bacarığı;
  • Strateji düşüncə, qərarvermə və problem həll etmə bacarığı;
  • Yüksək kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
  • Müştəri yönümlü yanaşma və xidmət keyfiyyətinə xüsusi diqqət;
  • Analitik təhlil aparmaq və hesabatlar hazırlamaq bacarığı;
  • MS Office proqramları və çağrı mərkəzi proqram təminatları ilə işləmə bacarığı.

Təklif etdiklərimiz:

  • Rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı;
  • Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanı;
  • Dinamik və dəstəkləyici iş mühiti.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini “Çağrı Mərkəzi Rəhbəri” başlığı ilə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Əlaqə nömrəsi: 0502481000

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap