-
Davamlı öyrənmə: HR-lər üçün ən yaxşı onlayn resurslar
23 Fev
-
Emosional Zəka (EQ) və İş Yerindəki Təsiri
23 Fev
-
Komanda Ruhunun Gücü: Birlikdə Uğura Gedən Yolda
19 Fev
-
Motivasiya və İnkişaf: Liderlər üçün İR Təlimləri
02 Fev
-
Liderlik bacarıqlarını gücləndirmək: İnsan Resursları ilə effektiv əməkdaşlıq
27 Yan
-
Çevik Layihə İdarəetməsi (Agile Project Management)
09 Yan
-
Çevik Audit (Agile Auditing) Master Class – Auditorlar üçün Yeni Dövr!
09 Yan
-
Satış və Müştəri Münasibətləri İdarəetməsi Təlimi
06 Yan
-
Gizli istedadları kəşf etmək: HR-lərin uğur sirri
25 Dek
-
Güclü şirkət mədəniyyəti yaratmaq üçün əsas strategiyalar
06 Dek
-
"Soft skills" təlimlərinin HR sahəsində rolu
29 Noy
-
Employee Engagement nədir və onu necə artırmaq olar?
29 Noy
-
Məlumat əsaslı HR (Data-Driven HR): Gələcəyin İnsan Resursları yanaşması
19 Noy
-
"Quiet Quitting" anlayışı və onun HR üçün nəticələri
19 Noy
-
Daxili ünsiyyət kanallarını effektiv şəkildə necə idarə etmək olar?
14 Noy
-
İş Yerində Effektiv Ünsiyyət Bacarıqları
28 Okt
-
Diversity və İnklüzivlik: Şirkət Mədəniyyətində Əhəmiyyəti
28 Okt
-
Məhsuldarlığın Artırılması: Zamanın Effektiv İdarə Olunması
13 Okt
-
İş Yerində Stressin İdarə Edilməsi
13 Okt
-
Ofis Ergonomikası və Sağlam İş Şəraiti
13 Okt
-
HR Texnologiyaları: İşə Qəbulda Süni İntellektin (AI) Rolu
13 Okt
-
Strukturlaşdırılmış Müsahibə: Obyektiv və Ədalətli Seçim Yolu
07 Okt
-
Müsahibədə Davranış Əsaslı Sualların Gücü
29 Sen
-
Əmək Münasibətlərində Etik Qaydalar və İşəgötürənin Öhdəlikləri
26 Sen
-
İşçilərin Təlim və İnkişaf Proqramlarının Əhəmiyyəti
26 Sen
-
HR-da Performans İdarəetməsi və Geri Bildirim Strategiyaları
21 Sen
-
HR Texnologiyaları: İşə Qəbul və İşçi İdarəetməsində Avtomatlaşdırmanın Rolu
21 Sen
-
Yeni İşçilər Üçün Effektiv Onboarding Prosesləri
17 Sen
-
İşçi Bağlılığı və Motivasiya Yolları
16 Sen
-
İşə Qəbulda Psixometrik Testlərin Rolu
13 Sen
-
İşəgötürənlərin namizəddə axtardığı ən yaxşı bacarıqlar və keyfiyyətlər
07 Sen
-
İş görüşməsində uğurlu olmağınız üçün 30 məsləhət
30 Avq
-
Dinamik iş rejimində çalışacağıqmı?
22 Avq
-
Ölkəmizdə Rəqəmsal İnqilab: Elektron İmza və Sima ilə Əmək Müqaviləsinin imzalanması
21 Avq
-
Müsahibədə Uğur Qazanmağın 5 Effektiv Yolu
13 Avq
-
Müsahibədən uğurla keçməməyin 3 Səbəbi
12 Avq
-
Onlayn iş görüşməsi üçün tövsiyələr
08 Avq
-
Müsahibə zamanı "Brain Clicker" suallarının düzgün cavablandırılması: İpuçları və Strategiyalar
30 İyl
-
Menecer yoxsa Lider: Fərqlər və Uğura gedən yolda rolları
30 İyl
-
Ədalət və Bərabərlik: Fərqlər və Önəmi ( Equity vs Equality)
29 İyl
-
İşə Qəbul Texnologiyasından İstifadə: İşə Qəbulda İnnovativ Həllər
23 İyl
-
İşə Qəbul Komandasını İdarə Etmək və Mentorluq: Uğurlu Liderliyin Əsasları
22 İyl
-
"KPİ & Grading" sisteminin qurulmasi - Online Master Klass
03 May
-
Ödənişsiz Vebinar - "CV sənədimizi necə hazırlayaq?"
"CV sənədimizi necə hazırlayaq?"
02 May
-
"Bakı Bulvarı" restoranında yay sezonu açıldı!
30 Apr
-
HR-lar üçün 1C təlimi
18 Apr
-
"ƏMAS ilə sərbəst işlə" təlimi
15 Apr
-
Ramazan bayramınız mübarək olsun!
10 Apr
-
İş yerlərinə sağlamlıq haqqında arayış verilməsi ilə bağlı yenilik!
09 Apr
-
ƏMAS altsistemində İşəgötürənlərə yeni xəbərdarlıq!
15 Mar
-
İşçilərin ezamiyyə qaydaları
13 Mar
-
Əsas əmək məzuniyyətinin müddəti
27 Fev
-
Yeni ildə 7 gün iş olmayacaq
13 Dek
-
Noyabrda 5 gün ardıcıl iş olmayacaq
04 Noy
Satış və Müştəri Münasibətləri İdarəetməsi Təlimi

Satış və Müştəri Münasibətləri İdarəetməsi Təlimi – Qazanan Satış Strategiyaları ilə Tanış Olun!
Satışda uğur qazanmağın sirri yalnız məhsulu tanıtmaqdan ibarət deyil – müştərinin ehtiyaclarını dərindən anlamaq və uzunmüddətli münasibətlər qurmaqdır. Bu sahədə biliklərinizi və bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək istəyirsinizsə, sizi “Satış və Müştəri Münasibətləri İdarəetməsi” adlı xüsusi təlimə dəvət edirəm!
Təlimçi: Özlem Tamcı Helvacıoğlu
Təlimin müddəti: 16 dərs, (Başlama tarixi 21 yanvar, həftənin 2-ci və 4-cü günləri, saat 20:00)
Məqsəd: Satış texnikaları və müştəri münasibətlərinin effektiv idarə edilməsi üzrə praktiki biliklər əldə etmək.
Təlimdə nələri öyrənəcəksiniz?
✨ Müştəri ehtiyaclarını düzgün təhlil etmə texnikaları
✨ Satış strategiyalarının qurulması və icrası
✨ Müştəri məmnuniyyətini və loyallığını artıran yollar
✨ Dəyər yaratma və müştərilərlə uzunmüddətli münasibətlərin qurulması
✨ Effektiv satış texnikaları və performansın artırılması
Metodologiya:
✔️ Real hadisələr və nümunələrlə praktiki məşğələlər
✔️ Qrup işləri və interaktiv müzakirələr
✔️ Satış ssenariləri üzərində iş
Bu təlim, istər satış sahəsində yeni başlayanlar, istərsə də təcrübəli satış mütəxəssisləri üçün nəzərdə tutulub. Biznesdə fərq yaratmaq, müştəri məmnuniyyətini maksimuma çatdırmaq və satış hədəflərinizi daha effektiv şəkildə həyata keçirmək istəyirsinizsə, bu təlim tam da sizə görədir!
Qeydiyyat və əlavə məlumat üçün:
https://lnkd.in/e49aidiU
(+994)50 255 98 66
Müştəri münasibətlərində yeni səviyyəyə yüksəlmək və satışlarınızı artırmaq üçün fürsəti qaçırmayın!